Antoni Viladomat i Manalt 1678-1755: vida i obra

Autor: Francesc Miralpeix Vilamala, Joan Bosch Ballbona (pròleg)

Catàleg de l’exposició que, al voltant de la figura de l’artista català Antoni Viladomat i Manalt, acullen, simultàniament del 10 de maig al 2 de novembre de 2014, el Museu d’Art de Girona, el Museu Diocesà i Comarcal de Lleida, el Museu de Mataró, la capella dels Dolors de Mataró i el Museu Nacional d’Art de Catalunya. Coincidint amb els actes commemoratius del Tres-cents aniversari dels fets del’11 de setembre de 1714, aquest projecte expositiu mostra una síntesi de la fama pòstuma del pintor, que s’ha perpetuat ininterrompudament al llarg de tres segles. El fil conductor serà la mirada i valorització del pintor al llarg de la història, donant veu a les generacions que l’admiraren i l’apreciaren.

Comprar