Descoberta dels treballs de restauració del Martiri de Sant Sebastià, de Josep Tramulles (1652)

Visita i vermut a càrrec de l’equip de restauració del Museu

Voleu conèixer en directe i de la mà de professionals de la restauració com es neteja la policromia d’un retaule?

El Museu d’Art, gràcies al finançament de la Diputació de Girona, ha endegat la segona fase d’intervenció del retaule del Martiri de Sant Sebastià, i us vol convidar a una visita comentada per descobrir els treballs que s’estan duent a terme i les troballes que n’han resultat.

L’equip format per Ester Horno, Laia Roca i Judit Birosta us explicaran el fascinant procés de recuperació d’aquesta peça del Barroc català.

La visita finalitzarà als jardins del museu, on podrem gaudir d’un vermut gentilesa de La Simfonia (Plaça de l’Oli, 6 Girona)

Data: 30 de juny, a les 11:30 h

Preu: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €.

Reserves: Places limitades. Es recomana reservar amb antelació trucant al tel. 972 20 38 34.