El Museu d’Art de Girona dedica una exposició al col·lectiu ADAG, que va representar una de les principals experiències organitzatives i d’acció política antifranquista del món artístic a Catalunya i a l’Estat espanyol.

• L’exposició, ASSEMBLEA DEMOCRÀTICA D’ARTISTES DE GIRONA (ADAG). Autoorganització, lluita simbòlica i pràctica social, 1976-1978, comissariada per l’historiador de l’art Narcís Selles, ha comptat amb la participació activa d’alguns dels artistes que formaren part de l’assemblea d’artistes.
  • La mostra s’emmarca en el quarantè aniversari de l’activitat del grup i es podrà visitar fins al 5 de novembre. Es complementa amb un seguit d’activitats i l’edició d’un catàleg, que es presentarà el mes de setembre.

Descarrega la nota de premsa