El Museu en línia. Presentació virtual de l’espai web del Museu d’Art de Girona

p24

Al md’A ens renovem, i ho fem amb un web més actual i dinàmic, més interactiu i intuïtiu, amb nous continguts i espais per descobrir l’art. Un nou mitjà d’informació i comunicació per conèixer, participar i compartir el dia a dia del Museu d’Art.

Els propers dies 11 i 12 de març donarem el tret de sortida a un web renovat i a una nova imatge institucional amb un munt d’activitats al Museu i en línia amb una campanya participativa plena de premis, sortejos i descomptes.

Envieu-nos un correu electrònic, preneu nota dels hashtags i participeu-hi: teniu molt a guanyar-hi i molt a descobrir!

comunicaciomag@gencat.cat
Facebook: @museuartgirona