Mossèn Pere Valls i Vilà (Olot, 1848 – Barcelona, 1925) va aplegar, al llarg de la seva vida, una col.lecció nombrosa i heterogènia que comprenia des d’il.lustracions de capses de llumins a petites reproduccions de relleus en guix, passant per obres artístiques de qualitat en diversos formats, inclosa una de les millors pinacoteques de l’àmbit gironí, amb obres de Vayreda, Berga i Boix, Federico de Madrazo, Ramon Casas o Pere Mates. Cal destacar també una extensa col.lecció de gravats i una biblioteca amb obres dels segles XVI al XIX, que compta amb manuscrits inèdits. L’exposició que presenta Museu d’Art de Girona explora el que va ser un dels embrions del fons actual, procedent del Bisbat.

Dates: del 6 de febrer al 30 de maig de 2016

Lloc: Àmbit 2 del Museu d’Art