Éxit de participació en el Dia internacional de l’Art a Girona

La UNESCO va declarar el 15 d’abril com el Dia Internacional de l’Art, commemorant així el naixement de Leonardo da Vinci el 15 d’abril de 1452. Una jornada festejada arreu del món amb el propòsit d’acostar les arts visuals als ciutadans. Girona ho celebra aquest cap de setmana amb activitats gratuïtes a la ciutat i comarques.

Per quart any consecutiu, el Museu d’Art de Girona (md’A) s’ha unit a les activitats de celebració amb la proposta #artsensemarc, en la que convidava als visitants a fer-se unselfie amb alguns dels personatges del seu fons i compartir-ho a les seves xarxes socials.
Amb aquesta mateixa intenció, i sota la proposta del Bòlit, el Centre d’Art Contemporani de Girona, els diferents agents artístics (institucions, associacions, col·lectius i artistes) despleguen cada any una programació multidisciplinària d’activitats.

Les propostes, adreçades a públics de totes les edats i totalment gratuïtes, inclouen tallers, exposicions, visites guiades, projeccions, concursos en línia, xerrades, concerts o jocs, entre altres. L’objectiu és fer arribar als ciutadans les arts visuals com l’escultura, la pintura, la fotografia, el vídeo, el dibuix o el gravat.