L’Antic Hospital de Santa Caterina, actual seu de la Generalitat de Catalunya a Girona, forma part del patrimoni de la nostra ciutat. Fundat a finals del segle XVII i actiu fins a principis del segle XXI, és un testimoni silenciós de la història de Girona i l’antic barri del Mercadal i de com han anat evolucionant fins avui la salut, la medicina i la farmàcia.

ActEdu_p15

Educació primària

Antic Hospital de Santa Caterina
Edifici de la Generalitat
Plaça Pompeu Fabra, 1

1 hora i 30 minuts

Grups de menys de 21 alumnes: 66 €/grup
Indika: 1,05 € / alumne

• Conèixer un dels centres culturals de Girona: l’Antic Hospital de Santa Caterina.
  • Valorar les funcions socials d’aquesta institució vinculada al patrimoni gironí.
  • Identificar i valorar el patrimoni històric local.
  • Conèixer la història i l’evolució de l’Antic Hospital de Santa Caterina a través del vessant més lúdic i popular, des dels seus orígens fins al segle XXI.
  • Descobrir l’ofici d’apotecari en una farmàcia històrica conservada íntegrament.
  • Conèixer la funció, els usos i les necessitats d’una farmàcia hospitalària.
WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann