Identitat augmentada. Documentació, arxius i obres d’art

Autors: Carme Clusellas, maria Lluïsa Faxedas, Pere Freixas, Isabel Juan, Josep M. Llorens, Joan Molina, Mn. Miquel Pujol, Cristina Ribot.

Catàleg de la mostra expositiva que el Museu d’Art de Girona va presentar en el context del Congrés Internacional d’Arxius que es va celebrar l’octubre del 2014 a Girona. Va ser una exposició com a homenatge a la tasca d’historiadors i conservadors i el catàleg vol servir com a document que ha de permetre continuar la recerca en el futur.