Inaugurada l’exposició dedicada a Mela Muter i els artistes polonesos a Catalunya

Dissabte 24 de novembre s’ha inaugurat l’exposició “De París a Girona. Mela Muter i els artistes polonesos a Catalunya”. L’acte ha comptat amb la presència i parlaments de la honorable sra. Laura Borràs, consellera de Cultura; la sra. Marta Madrenas, alcaldessa de Girona i Mn. Francesc Pardo, bisbe de Girona, així com els comissaris de la mostra: els historiadors i crítics d’art Susanna Portell, Glòria Bosch i Artur Tanikowski.

Així mateix, hem tingut el plaer de comptar amb la presència de Maria Nawrocki, filla de Boleslaw i Lina Nawrocki, col·leccionistes d’obra de Mela Muter, i un dels principals prestadors d’obra a l’exposició.

Descàrrega de nota, dossier de premsa i imatges: http://bit.ly/ExpoMelaMuter_mdA