El Museu d’Art va presentar una de les exposicions més grans mai realitzades al voltant d’un dels artistes menys coneguts del Noucentisme, Josep Aragay i Blanchar (Barcelona 1889 – Breda 1973). Un recorregut essencial per a conèixer l’obra i el pensament d’un artista polifacètic que defensà els ideals noucentistes fins al final de la seva vida. Més de 200 obres vingudes de diferents institucions van configurar una mostra que va servir per reivindicar un dels artífexs i pensadors clau del moviment noucentista.

Dates: del 31 de maig al 27 de setembre de 2015

Lloc: Àmbit 3 del Museu d’Art