La conselleria de Cultura signa un acord amb l’Ajuntament i la Diputació de Girona per impulsar el projecte del nou Museu d’Art [Modern i Contemporani] de Girona

Girona, 8 de juny de 2017.- El nou museu és una aposta de les tres administracions perquè el nou equipament es configuri com un centre amb un rol nacional en elpanorama museístic català en l’àmbit de l’art modern i contemporani.

L’acord suposa un compromís d’inversió de 4,4 MEUR en quatre anys,dels quals 1,2 MEUR corresponen al Departament de Cultura.

El nou museu permetrà, per primera vegada a Girona, mostrar àmpliamentles col·leccions d’art modern i contemporani en un únic espai, de caràcter permanent, centrat majoritàriament en explicar l’art català del segle XX, des de les primeres avantguardes fins a l’actualitat.