L’exposició va ser una oportunitat per descobrir la figura, l’obra i l’estil d’aquest destacat paisatgista de finals del segle XIX i principis del segle XX, així com els seus lligams amb el territori gironí, i ben especialment amb Girona, la ciutat on va residir un curt període de temps. D’aquella estada en són testimoni algunes obres en especial, però també bona part de les atmosferes dels seus paisatges i marines, que li van valdre en vida el reconeixement i la popularitat de crítics i col·leccionistes. En la mostra, el md’A va exposar les obres procedents dels Fons de la Diputació de Girona i del Bisbat de Girona.

LLOC: Àmbit 2 del Museu d’Art