Orígens d’un museu. La col·lecció de Mn. Pere Valls

Autors: Gabriel Alcalde i Francesc  Miralpeix

Catàleg de l’exposició organitzada pel Museu d’Art de Girona del 6 de febrer al 29 de maig de 2016, que fa un exercici de reflexió sobre els seus inicis, amb la voluntat d’explicar-los i donar-los a conèixer, d’ensenyar la seva essència. D’aquesta manera aplega una important representació d’objectes de la col·lecció que mossèn Pere Valls va reunir al llarg de la seva vida i que constituiria l’origen del Museu Diocesà de Girona i que, en part, avui es mostra al Museu d’Art.

Comprar