Pinzellades musicals: un itinerari sonor pel museu. Visita guiada i vermut

«Pinzellades musicals: un itinerari sonor pel museu». Visita i vermut a càrrec de Néstor Pindado

Recorregut artístic i musicat per descobrir l’evolució del cant en cada època de l’art: veurem amb exemples de cant com l’escriptura musical, els instruments i els estils han canviat al llarg dels anys influenciats també pels moviments artístics del moment.

Un dissabte al mes us convidem a fer un tastet de la col·lecció permanent o de les exposicions temporals del Museu d’Art de la mà de veus expertes. La visita finalitza amb un vermut als jardins del md’A.

A càrrec de: Néstor Pindado i Clara Creus

Data: dissabte 19 de maig, a les 11.30 h

Lloc: Museu d’Art de Girona. Pujada de la Catedral, 12

Durada: 1 h 30 min

Preu: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €. Places limitades.

Reserves: Es recomana reservar amb antelació trucant al tel. 972 20 38 34

Vermut de bota gentilesa de La Simfonia, Formatges i Vins. Pl. de l’Oli, 6. 17004 Girona.