Primeres impressions. Xilografies gironines (S. XVII-XX)

El darrer dissabte de cada mes esteu convidats a fer un tastet de la col·lecció permanent del md’A acompanyats per un expert. Acabarem el recorregut fent un vermut als jardins del Palau Episcopal, on podrem comentar la visita gaudint d’un dels espais més atractius del Museu.

11:30h Presentació del catàleg de l’exposició Primeres impressions.

12h Vermuts d’art. Visita guiada a la mostra. L’exposició presenta la col·lecció completa de matrius xilogràfiques de la impremta Carreras i els gravats que aquestes van originar. Un recorregut que posa en relleu la història dels impressors gironins i que permet endinsar-se en el món del gravat en fusta i la producció bibliogràfica catalana. L’acte anirà a càrrec per Marina Garcia, comissària de l’exposició.

Durada: 1 hora i 30 minuts

Preu: 4,5€. preu Amic del md’A: 2€.

Inscripcions: Es recomana reserva prèvia al tel. 972 20 38 34. Places limitades.

Vermut de bóta per gentilesa de La simfonia, formatges i vins. Pla. de l’Oli, 6, 17004 Girona.