Taller de stop-motion: crea la teva història

Descobrirem les històries que s’expliquen de manera gràfica en moltes obres d’art i ens inspirarem en els seus personatges i objectes per crear el nostre propi relat. La proposta es basa en el concepte de story building (construir una història) per crear una història gràfica seguint les pautes d’una narració, a partir d’un guió, amb l’ús d’eines tecnològiques.

Una visita comentada permetrà reconèixer les històries que es narren en algunes obres d’art. A partir d’aquestes històries, el grup crearà un relat en imatges protagonitzat per una obra de la col·lecció del Museu. L’activitat es desenvolupa amb suport mòbil, a través de la tècnica digital de l’stop- motion, una eina d’animació consistent a capturar fotografies d’un objecte movent-lo lleugerament entre fotografia i fotografia, de forma que visualitzant-les posteriorment ràpidament sembla que l’objecte es mogui.

• Incorporar l’ús de les TIC als processos de coneixement i creació de l’art.
  • Buscar la participació activa de l’alumnat.
  • Potenciar la imaginació i la creativitat.
  • Crear connexions directes amb l’obra.
  • Aprendre que l’art és un testimoni valuós i un reflex de l’època en què va ser creat.

Educació secundària

Grups de menys de 21 alumnes: 66 €/grup

Indika: 1,05€/alumne

CONCEPTUALITZACIÓ