Al Museu d’Art observarem les obres més significatives, de la seva col·lecció d’art romànic i gòtic i aprendrem a identificar les característiques d’aquests estils artístics pel que fa la pintura, l’escultura i l’arquitectura.  A la catedral de Girona observarem in situ les característiques de l’arquitectura romànica i gòtica, coneixerem com es construïa una catedral, i comentarem el Tapís de la Creació, una joia del romànic.

Observacions:

Aquesta activitat es pot fer per separat (romànic o gòtic) segons les necessitats de l’alumnat

Educació secundària i batxillerat

Museu d’Art de Girona (Pujada de la Catedral, 12. Girona) i catedral de Girona

Grups de 21 a 30 alumnes: 3,30€/alumne
Grups de menys de 21 alumnes: 66€/grup

Indika: 1,05€/alumne

De dilluns a divendres de 10 a 14h

• Conèixer i diferenciar els trets definidors de l’art romànic i gòtic.
  • Apropar-nos al context històric i cultural de la Catalunya medieval.
  • Observar l’evolució de la catedral de Girona i el procés constructiu d’una catedral gòtica.
  • Aprendre què l’art és un testimoni valuós del context històric de l’època en què va ser creat.
WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann