Un museu ple de moviment

Una visita dinamitzada al museu tot observant el moviment de les escultures i els personatges de les pintures. Descobrirem què ens volen transmetre amb els seus gestos i postures corporals. Guiats per l’educador/a, experimentarem aquests moviments i els donarem vida. A més, també observarem els dibuixos ornamentals de les ceràmiques i descobrirem com les línies i els motius decoratius ens proposen moure’ns en diferents direccions i formacions.

Començarem l’activitat observant les escultures i les pintures del museu per anar agafant consciència del seu moviment. Finalitzarem ballant tots plegats per recordar els moviments que hem anat experimentant durant la visita. Els alumnes es transformaran així en ls personatges del museu.

• Viure l’experiència de relacionar diferents llenguatges artístics (pictòric, escultòric i dansa).
  • Experimentar el Museu com un espai per observar l’art des del moviment.
  • Evocar, mitjançant el llenguatge de la dansa, les emocions que susciten les obres d’art.
  • Descobrir la dansa popular a través de la pintura exposada al Museu.

1r i 2n d’educació primària

1 hora i 30 minuts