Vermuts d’Art. “Avui toca el Prado”

avui toca el prado

test

Conduits per una persona amb dificultats visuals podrem experimentar com es veu “sense veure” una obra d’art. L’exposició presenta sis reproduccions 3D d’obres significatives del Museo Nacional del Prado i una del Museu d’Art, i està especialment pensada per a persones amb discapacitats visuals, però també per aquells que vulguin experimentar una altra manera de conèixer l’art.

Preu: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €. Es recomana reserva prèvia al tel. 972 20 38 34.
Places limitades.
Amb la col·laboració de l’ONCE.
Vermut de bóta per gentilesa de La simfonia, formatges i vins. Plaça de l’Oli, 6, 17004 Girona.