El Museu d’Art presenta en una petita mostra una selecció dels vitralls del segle XIV de la Catedral de Girona, actualment conservats en magatzems. Es tracta d’autèntiques joies de la vidrieria medieval que van omplir de llum polícroma la Catedral al llarg dels segles. Per primer cop en una exposició i complementats amb la taula de vitraller del Museu d’Art, única al món, els fragments conservats permeten conèixer de prop la tècnica d’elaboració i la iconografia de l’època, així com una primera aproximació al món dels vitrallers, molt actius a Girona, ciutat que fou un autèntic catalitzador de les innovacions aportades per artistes i artesans del nord d’Europa.