400 escolars de la ciutat de Girona viuran Sant Jordi en un palau de dracs, el Museu d’Art!

Nota de Premsa

Girona, 17 d’abril de 2019

Aquest Sant Jordi, la gran festa dels llibres i les roses, al Museu d’Art els protagonistes seran els dracs que viuen en palaus.

Prop de 400 escolars de centres d’educació primària de la ciutat Girona celebraran la diada en un antic palau, l’episcopal, seu de la institució. Al llarg del matí, de les 10 a les 12:30 h, i en grups successius, nens i nenes d’edats compreses entre els 6 i els 10 anys podran gaudir d’una selecció de contes sobre dracs, on de vegades hi apareixen prínceses valentes i d’altres cavallers porucs (o era a l’inrevès??).

Mentre escolten atentament les històries, a càrrec del contacontes David Planas, els infants podran observar els dracs i personatges fantàstics que habiten als retaules gòtics del Saló del Tron, l’espai més noble del palau, on tindrà lloc l’activitat. A continuació, l’equip dels serveis educatius del museu convidarà els nens i nenes a fer un taller de papiroflèxia, per cloure la visita amb l’elaboració d’una bonica rosa, record d’una diada de Sant Jordi ben especial.

Descomptes a la botiga del md’A en la compra de llibres i catàlegs d’art

El dia 23, Diada de Sant Jordi, el Museu d’Art ofereix als seus visitants un descompte del 10% en la compra de llibres i catàlegs de la botiga, d’accés lliure a tothom que estigui interessat en l’art. Amb la compra d’un llibre, el museu n’oferirà un altre de regal, a triar entre una selecció de catàlegs de les exposicions temporals.

I del 23 al 28 d’abril, amb la compra d’una entrada del museu o d’un llibre a la botiga, s’oferirà al visitant un altre llibre de regal, a triar entre una selecció de catàlegs de les exposicions temporals.

Descarrega la nota de premsa