9a edició del Festival Simfònic

En el marc del Festival Simfònic, el Museu d’Art acull un any més als alumnes de l’Escola Municipal de Música de Girona, que ens oferiran un concert de la millor música en un dels espais més nobles i evocadors de l’antic Palau Episcopal, el Saló del Tron.

Es tracta d’una diada de 100 concerts simultanis i gratuïts realitzats per més de 5.000 estudiants d’escoles de música a 100 racons de Catalunya i Balears. A les 19 hores, els 5.000 músics interpretaran a la vegada la cançó «Fins que arribi l’alba» en honor dels padrins de l’esdeveniment d’aquesta 9a edició: Els Catarres.

Data: Dissabte 8 de juny

Horari: 18 h