ART & GIN. Visites nocturnes al Museu d’Art de Girona

Una visita guiada, nocturna i a porta tancada. Una proposta per apropar-vos a les obres d’art que vetllen el recinte monumental de l’antic Palau Episcopal. I qui sap si descobrir tots (o gairebé tots) els secrets i les històries que s’hi amaguen. Clourem la vetllada a la fresca, amb un gintònic als jardins del Museu d’Art.

Data: 4 de juliol

Horari: 22 h

Preu: Preu per persona: 12 €. Preu Amics del md’A: 10 € (inclou visita i consumició).

Reserves: Inscripció obligatòria al 972 20 38 34. L’activitat només es durà a terme si hi ha un mínim de cinc persones inscrites.

Col·labora:                     Amb el patrocini de: