Privat: De París a Girona. Mela Muter i els artistes polonesos a Catalunya

Una visita comentada permetrà apropar l’alumnat a la figura de la pintora polonesa Mela Mutermilch (1876 – 1967), a l’arribada de la seva obra a Catalunya el 1911, a través de les Galeries Dalmau de Barcelona, i a la seva posterior relació amb la ciutat de Girona, on va arribar per primer cop el 1914.

METODOLOGIA

Una visita comentada permetrà conèixer la figura i l’obra de la pintora polonesa Mela Mutermilch amb Catalunya i Girona.

OBJECTIUS DIDÀCTICS

• Reconèixer alguns trets característics de la pintura de Mela Mutermilch.
  • Comprendre que l’art és un testimoni valuós i un reflex de l’època en què va ser creat.
  • Aprendre a analitzar una obra d’art.
  • Fomentar l’interès per la visita i freqüentació dels museus i exposicions.

NIVELL EDUCATIU
Educació primària, secundària i batxillerat

LLOC DE REALITZACIÓ
Museu d’Art de Girona (Pujada de la Catedral, 12. Girona) i catedral de Girona