El Museu d’Art de Girona exposa per primera vegada en conjunt les obres de l’artista Modest Urgell

El Museu d’Art de Girona exposa per primera vegada un conjunt d’obres de l’artista Modest Urgell. Un total de 18 obres de Modest Urgell, provinents del Fons d’Art de la Diputació de Girona i del Bisbat són les que s’exposaran a partir del 13 de desembre i fins al 24 de maig del 2015. L’exposició mostra en conjunt, per primera vegada, les obres de l’artista provinents del Fons d’Art de la Diputació de Girona i del Bisbat de Girona.

Modest Urgell va ser un destacat paisatgista de finals del segle XIX i principis del segle XX. Va residir a la ciutat de Girona durant un curt període de temps. D’aquella estada en són testimonis algunes obres concretes però també bona part de les atmosferes dels seus paisatges i marines que ja li van valdre el reconeixement i la popularitat en vida.