Els museus surten al carrer

Aquest mes de novembre arriba una nova edició del festival Som Cultura, en el marc del qual els museus en xarxa de les comarques de Girona organitzen una matinal de tallers per als més petits de la casa. En aquesta ocasió la matinal tindrà lloc dissabte 2 de novembre a la Plaça de l’Abat Oliba (davant del Museu Etnogràfic de Ripoll. Una proposta singular en què trobareu diferents tastos de temàtiques i formats de tallers per apropar-vos als nostres museus. El Museu d’Art de Girona ofereix el taller “Pintem sense colors“, ens trobareu a la carpa 4, de 12 a 12.50 h, us hi esperem!