En el marc de la setena edició del Festival Simfònic, l’Escola Municipal de Música de Girona oferirà un concert, a càrrec dels seus alumnes, al Saló del Tron del Museu d’Art. Un any més, el md’A acull un dels més de 100 concerts gratuïts que en el marc del Festival Simfònic s’ofereixen de manera simultània i gratuïta a tot Catalunya.

Organitza: Associació Simfònic i l’Escola Municipal de Música de Girona amb la col·laboració del Museu d’Art.
Entrada gratuïta durant el concerts, de 18 a 19 hores.