Josep Maria Fonalleras “llegeix” Guinovart

Amb motiu del 10è aniversari de la mort de Josep Guinovart, la Institució de les Lletres Catalanes ha organitzat un cicle de conferencies en què 6 escriptors llegiran 6 obres de l’artista. Coincidint amb l’exposició “Referents”, Josep Maria Fonalleras llegirà “Autorretrat” (1966), en un joc entre la pintura com a escriptura i la lectura com un acte d’interpretació interartística.

Data: dijous 14 de juny a les 18 h

Activitat gratuïta

Ho organitza: Espai Guinovart i Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració del Museu d’Art de Girona. En el marc de: “Cicle Arts i Lletres. Visions de Josep Guinovart”