Mela Muter al descobert: diàlegs entorn de l’artista. Glòria Bosch i Pere Parramon

Us proposem una manera diferent d’aprofundir en les obres de Mela Muter: ampliar la mirada al voltant de l’artista a través d’un diàleg a dues veus entre la pintura i l’escriptura, entre la història de l’art i la literatura, a partir de la selecció de dues obres de l’exposició.

Dissabte 23 de febrer, a les 12 h

Glòria Bosch, comissària de l’exposició, i Pere Parramon, crític d’art i escriptor.

Dissabte 16 de març, a les 12 h

Susanna Portell, comissària de l’exposició, i Àlex Susanna, gestor cultural i escriptor.

Dissabte 6 d’abril, a les 12 h

Carme Clusellas, directora del Museu d’Art, i Eva Vàzquez, periodista i escriptora.

Activitat gratuïta.

Crèdits de la imatge: Fotografia de Mela Muter pintant, juny de 1911. Nicolaus Copernicus University Library in Toruń.