Una visita comentada a l’exposició temporal dedicada a l’Assemblea Democràtica d’artistes de Girona (ADAG) acompanyats del comissari de la mostra, l’historiador i crític d’art Narcís Selles qui ens guiarà per un moment singular de la història de l’art més recent de la ciutat de Girona. Tot seguit, podrem comentar la visita gaudint d’un vermut als jardins del Museu d’Art.

Preu: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €. Es recomana reservar trucant al 972 20 38 34. Places limitades.

El vermut és gentilesa de La Simfonia, formatges i vins (Pl. de l’Oli, 6 Girona)