Vermuts d’Art. Prudenci Bertrana, pintor

Una visita comentada a l’exposició «Prudenci Bertana, pintor» a càrrec de Carme Clusellas, directora del md’A, per descobrir la faceta artística de l’escriptor.

Una proposta per recórrer el seu itinerari pictòric i conèixer els lligams entre l’art de pintar i d’escriure de l’artista, tot esbrinant secrets i detalls de moltes de les seves obres. Tot seguit, comentarem la visita mentre gaudim d’un vermut als jardins del Museu d’Art.

Vermut de bota gentilesa de La Simfonia, Formatges i Vins. Pl. de l’Oli, Girona.

Preu: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €.

Es recomana reservar trucant al 972 20 38 34. Places limitades.

Activitat adaptada al llenguatge de signes.