Redescoberta dels treballs de restauració del «Retaule de sant Sebastià»

El Museu d’Art presenta la finalització dels treballs de restauració de la taula del Retaule de sant Sebastià (1652), de Josep Tramulles. Una intervenció realitzada gràcies al suport de la Diputació de Girona.

La restauració ha fet aflorar una rica policromia amagada sota capes de repintats i vernissos envellits que permet ara descobrir una nova dimensió d’aquest fragment de retaule executat per Josep Tramulles, un dels millors escultors del barroc català.

Us proposem, de la mà d’expertes, redescobrir els misteris de la història d’aquest retaule gironí i les particularitats de la seva restauració.

A càrrec d’Isabel Juan, historiadora de l’art, i de l’equip de restauració, format per Ester Horno i Laia Roca.

DATA: dissabte 20 d’octubre de 2018, a les 11:30 h

PREU: Activitat gratuïta

RESERVES: Places limitades. Es recomana reservar amb antelació trucant al tel. 972 20 38 34

LLOC: Museu d’Art de Girona