TOCA TOCAR. Dibuixos des de la ceguesa

Com el disseny gràfic, basat en la composició visual, pot arribar a les persones invidents? A partir d’aquestes reflexions, el dissenyador Genís Ibanco elabora un projecte singular: facilitar eines d’expressió basades en el dibuix, que incentivin la capacitat creativa d’aquest col·lectiu i ens ajudin a comprendre com inter comunicar-nos, també,a través de les formes i el dibuix.

L’exposició és el resultat d’un taller de dibuix per a invidents a partir de petits objectes de la vida quotidiana i permet copsar la importància de la línia i el traç, més enllà de l’estètica, com a mitjà d’exploració del món més immediat.

El projecte de Genís Ibanco parteix del seu treball de final d’estudis del grau en Disseny gràfic a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot.

Inauguració: Dissabte 15 de juny, a les 12 h

Dates de l’exposició: Del 15 de juny al 29 de setembre de 2019