Un Dia del Visitant singular enguany, en què recordem les 10 edicions anteriors

Aquest anys la Covid ens ha aturat, i ens prenem el temps per recordar les experiències viscudes els darrers 10 anys de celebració del Dia del Visitant al Museu d’Art de Girona, una jornada participativa en la qual els protagonistes son els nostres visitants. Així és com volem veure i viure de nou el Museu d’Art: ple de persones que gaudeixen d’un museu, de les seves obres, dels seus espais. Volem seguir essent un museu de trobades, d’intercanvis, de complicitats, d’experiències i aventures compartides amb tots els nostres visitants. A tots els que heu participat en fer-ho possible, moltes gràcies.

Enguany, en el Dia del Visitant farem jornada de portes obertes, i ens prendrem el temps per recordar, respirar, agafar aire per tornar, amb força, l’any vinent. Us hi esperem!