Descoberta del Retaule de Sant Feliu (1504-1520)

Visita comentada a càrrec de Joan Yeguas, doctor en historia de l’art i conservador del Museu Nacional de Catalunya (MNAC)

Visita guiada a les recentment renovades sales 9 i 10 del Museu d’Art, que acullen el conjunt de peces que conformaven el Retaule de Sant Feliu. Ara desmuntat, el retaule va presidir l’absis del temple gironí de Sant Feliu fins a la Guerra Civil espanyola.

La renovació museogràfica d’aquest àmbit, que incorpora un audiovisual de nova creació, permet una millor lectura i comprensió de la complexitat tècnica i artística del Retaule de sant Feliu.

La visita finalitzarà amb un vermut gentilesa de La Simfonia (Plaça de l’Oli, 6, 17004 Girona)

DATA: dissabte 10 de novembre, a les 11:30 h

PREU: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €.

RESERVES: Places limitades. Es recomana reservar amb antelació trucant al tel. 972 20 38 34

LLOC: sales 9 i 10 del md’A (Pujada de la Catedral, 12 Girona)