Visita comentada a l’exposició “Modest Urgell, més enllà de l’horitzó”

El Museu d’Art de Girona presenta l’exposició central de l’Any Urgell, que commemora el centenari de la mort de Modest Urgell (1839-1919). La visita comentada permetrà descobrir, més enllà dels paisatges característics del carismàtic artista, altres facetes, com la del jove viatger i etern nòmada, la del pintor d’èxit i dramaturg frustrat, o la de l’artista que despertà l’admiració de Dalí o Miró.

Diumenge 27 de setembre de 2020

Hora: 11.30 h

Preu: 6 €. Amics del md’A:3 €.

Crèdits de la imatge: Modest Urgell, El Pedregal (c. 1895). Oli sobre tela · 155 x 300 cm. Col·lecció Ricardo Urgell Martí

Places limitades. Imprescindible reserva d’entrades al 972 20 38 34 o bé compra anticipada.

Compra d’entrades