Vine a descobrir la col·lecció permanent

Ubicat a l’antic Palau Episcopal, el Museu d’Art de Girona acull una remarcable col·lecció d’art, amb peces datades des del romànic fins a inicis del segle XX. Entre les obres més notables destaquen l’ara d’altar de Sant Pere de Rodes (segle X), el retaule de Sant Pere de Púbol (segle XV), les taules del retaule de Sant Feliu de Girona (segle XVI), el retaule de Segueró (segle XVI) i l’escultura Contra l’invasor (segle XIX).

En el marc de les Fires de Sant Narcís, el Museu d’Art de Girona us proposa redescobrir les recentment renovades sales 9 i 10, dedicades a exposar el Retaule de Sant Feliu 81504-1520), i la resta de la col·lecció permanent del museu.

Data: 1 de novembre. Horari: 12 h

Preu: visita guiada gratuïta