Vitralls. La llum de la Catedral de Girona

Autora: Sílvia Cañellas

Catàleg de l’exposició organitzada pel Museu d’Art de Girona del 14 de novembre de 2015 al 22 de maig de 2016, que mostra les taules d’un vitraller, dues posts de fusta propietat del Bisbat de Girona, en les quals són visibles les traces i els dibuixos que, al segle XIV, van servir per confeccionar els vitralls de l’absis de la catedral de Santa Maria de Girona. Aquestes taules són un dels millors exemples que es conserven de l’art del vitrall en l’època medieval a Europa i d’un testimoni inestimable d’una tècnica i art que s’ha mantingut pràcticament invariable durant segles.

Comprar