p30

Veniu a explorar les sales del Museu i els animals fantàstics que apareixen a les seves obres d’art. Coneixereu la història de la lleona de Girona, el drac del retaule de Sant Miquel…, experimentareu els seus moviments i us disfressareu per acabar ballant la dansa dels animals fantàstics.

Un recorregut per les sales del Museu ens farà parar atenció i descobrir els animals reals i imaginaris de moltes obres d’art: un drac, una àliga amb dos caps, una lleona que s’enfila dalt d’una columna… Aprendrem la seva història i experimentarem amb els moviments que aquests animals ens suggereixen. Finalment cada nen i nena es disfressarà amb els atributs d’un animal i tots plegats ballarem la dansa dels animals fantàstics!

DURADA: 1 hora i 30 minuts
PREU:  Preu per persona, inclosos els menors d’edat: 3 €. Preu Amics del md’A: 2 €.

INSCRIPCIONS: Inscripció obligatòria al tel. 972 20 38 34. L’activitat només es durà a terme si hi ha un mínim de 5 persones inscrites.
ALTRES OBSERVACIONS: Dirigit a nens i nenes de 4 a 7 anys acompanyats d’un adult.

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann