Nit dels Museus: Píndoles de microteatre

Els Museus de la ciutat s’uneixen a la Nit dels Museus i us ofereixen un itinerari de museu en museu, per gaudir d’espectacles i activitats diverses en cadascun: el Museu d’Art de Girona us proposa gaudir d’una experiència única i innovadora de microteatre, amb l’espectacle:

“On la tempesta deixà una pau intensa”, un recorregut per la vida i obra de Màrius Torres

Una melodia, una paraula, una mirada… simple, precisa, oportuna. Un viatge per les entranyes d’un poeta que deia que escrivia versos sense cap altre intenció que la de treure’s les espines. Mentre el món s’ensorrava, mentre l’exili era l’única via de supervivència, Màrius Torres restava malalt i derrotat en el seu exili interior.

Relata la vida i obra del poeta lleidatà Marius Torres a través dels seus punyents poemes i de diferents cartes destinades al seu cercle reduït d’amistats i família. És un espectacle multidisciplinari on la paraula i la música de dos clarinets s’enllacen per acompanyar a l’espectador dins les entranyes del poeta. Tot això es complementa amb petites dosis de teatre-dansa que ens ajuda a entendre el món interior del protagonista.

La nit serà amenitzada per una actuació musical a càrrec del grup StringJunts (orquestra de corda d’adults) de l’Escola Municipal de Música.

Data: Dissabte 19 de maig, a les 22 h, 22:30 h i 23:00 h

Ho organitza: Museu d’Art de Girona.

À càrrec de: